» FiberPlay

FiberPlay

Yhteistyömme Maxivisionin kanssa on päättymässä 31.10.2024, ja tilalle tulee uusi, moderni FiberPlay-palvelu. Pääsette tutustumaan FiberPlay-palveluihin ja hinnastoon nettisivuillamme.

Mikäli olette nykyinen Maxivision IPTV-palvelua käyttävä asiakas, teillä on mahdollisuus valita kahdesta seuraavasta vaihtoehdosta jatkaaksenne TV-palveluiden käyttöä.

  1. Siirrytte FiberPlayn asiakkaaksi 
    Valitsemalla FiberPlayn pääsette nauttimaan uudesta ja monipuolisesta palvelusta, joka tarjoaa: 
  • Laajan valikoiman kanavia ja korkealaatuista kuvaa 
  • Helppokäyttöisen käyttöliittymän ja erinomaisen asiakastuen 
  • Mahdollisuuden räätälöidä kanavapakettinne tarpeidenne mukaiseksi 
     

Huomioittehan, että siirtyessänne FiberPlayn asiakkaaksi, teidän tulee hankkia uusi digiboksi kauttamme, sillä nykyinen Maxivisionin digiboksi ei ole yhteensopiva uuden palvelumme kanssa. FiberPlay-palvelu laskutetaan valokuituliittymän palvelumaksujen yhteydessä. 

2. Jatkatte Maxivisionin käyttöä 

Jos haluatte jatkaa nykyisen Maxivision TV-palvelun käyttöä ja TV-kanavien katsomista tuttuun tapaan Maxivisionin digiboksilla, voitte ostaa TV-kanavatilauksen suoraan Maxivisionilta.  
Valittavissa on Peruspalvelu -tilauksen 18 TV-kanavaa tai Maxivision TVtilauksen 25 TV-kanavaa, sekä lisäpalveluina tallennuspalvelu ja kanavapaketteja. Voitte tehdä tilauksen Maxivisionin asiakaspalvelun kautta joko puhelimitse tai sähköpostitse, jolloin teistä tulee Maxivisionin suora asiakas.
Lisätietoa Maxivisionin TV-palvelun ja tarjousten osalta saat Maxivisionin asiakaspalvelusta.  
(Maxivisionin asiakaspalvelu on auki arkisin 9–16:  puh (09) 3508 2670, sähköposti: myynti@maxivision.fi)

Maxivisionin digiboksi jää teille riippumatta siitä, kumman vaihtoehdon valitsette. 

Mitä seuraavaksi? 

  1. Valitse, kumpi vaihtoehto sopii teille paremmin – Harkitse palveluvaihtoehtoja ja valitse tarpeitanne parhaiten vastaava ratkaisu. 
  1. Ota meihin yhteyttä – Asiakaspalvelumme auttaa teitä kaikissa kysymyksissänne ja neuvoo, kuinka siirtyä uuteen palveluun tai jatkaa nykyisessä. Voitte ottaa meihin yhteyttä puhelimitse 010 73 90 300 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@fibernet.fi 
  1. Ilmoita valinnastanne viimeistään 20.10.2024, jotta voimme varmistaa sujuvan siirtymän ilman palvelukatkoksia. Välttyäksemme asiakaspalvelun ruuhkautumiselta, pyydämme yhteydenotot ensisijaisesti sähköpostitse. 

 
Ymmärrämme, että muutokset voivat herättää kysymyksiä, ja haluamme tehdä siirtymästä mahdollisimman helppoa. Olettehan yhteydessä, mikäli teille tulee kysyttävää tai tarvitsette lisäapua. Olemme täällä teitä varten!  Rakennuskauden aikana asiakaspalvelumme on auki arkisin 8 – 18 ja lauantaisin 10 – 14.

Fibernet Finland Oy