Toteutimme marraskuussa asiakastyytyväisyystutkimuksen yhteistyössä Servitiumin kanssa. Tutkimuksessa mitattiin NPS-lukua, eli sitä, kuinka todennäköisesti asiakas suosittelisi meitä tuttavilleen tai kollegoilleen. NPS-lukuja tulkitaan yleisesti tasoilla hyvä, todella hyvä ja erinomainen. Meidän lukumme oli 36, joka vastaa tasoa todella hyvä. Lähes puolet asiakkaistamme antoi meille arvosanan 9 tai 10, eli he suosittelisivat meitä erittäin todennäköisesti.
Asiakkaamme kiittivät erityisesti toimivaa nettiyhteyttä, asiantuntevaa myyntiä ja sujuvaa asiakaspalvelua. Tutkimuksen mukaan parantamisen varaa sen sijaan olisi tiedottamisessa ja liittymien hinnoittelussa.
Olemme erittäin iloisia hyvästä tuloksesta ja kiitämme asiakkaitamme luottamuksesta. Paneudumme erityisesti kriittiseen palautteeseen ja teemme parhaamme kehittääksemme niitä asioita, joissa meillä on vielä parantamisen varaa.
Fibernetin toimitusjohtaja Janne Ahola
Vaikka tämänvuotinen asiakastyytyväisyyskysely on nyt suljettu, voit koska tahansa antaa meille palautetta verkkosivuillamme olevan palautekyselyn avulla tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.